Direct naar de inhoud van deze pagina

Een onvergetelijk bezoek, maak jij het mogelijk?

Titel:
Een onvergetelijk bezoek, maak jij het mogelijk?
Plaats:
Naarden
Categorie:
Gastvrouw / -heer, Bar & kantine
Beschikbaarheid:
regelmatig
Bekeken:
111 keer
Tip anderen via:

Beschrijving van de hulpvraag

In het Nederlands Vesting Museum is de medewerker aan de entree kassa of in het museumcafé het eerste gezicht of aanspreekpunt voor de bezoeker. Een entreekaartje verkopen, de weg wijzen over het terrein, tips geven voor het varen met de boot, of hoe laat een kanonschot is, dat is het werk aan de kassa.
In “De Cantine”, het museumcafé van het Vestingmuseum, schenk je een lekkere kop koffie, maak je een gezellig praatje met de bezoekers, helpt hen bij de kinderfeestjes die we organiseren en is het vriendelijk gezicht waarmee de bezoeker praat.

Voel je er wat voor om die gastvrije rol te vervullen in het Vestingmuseum? Heb je zin om met een leuke club vrijwilligers te werken aan nog succesvoller museum? Stuur ons dan een berichtje.

  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Lisette is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op NLvoorelkaar
Laat Lisette weten dat je interesse hebt Stuur een bericht
Liever telefonisch contact? Toon telefoonnummer
Aangesloten bij:
organisatie logo Nederlands Vesting Museum
Geplaatst door:
Profielfoto van Lisette
65% profielsterkte
  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Lisette is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op NLvoorelkaar
Beschikbaarheid:
regelmatig
Bekeken:
111 keer

Meer hulpvragen van Lisette namens Nederlands Vesting Museum

  Omschrijving van de hulpvraag Plaats Categorie
  Ben jij een alleskunner? Kom bij de Technische Dienst! Naarden Klussen & techniek, Tuin & natuur
  Schippers gevraagd! Naarden Vervoer, Geschikt als team- of vriendenactiviteit

Een onvergetelijk bezoek, maak jij het mogelijk?

Plaats:
Naarden

In het Nederlands Vesting Museum is de medewerker aan de entree kassa of in het museumcafé het eerste gezicht of aanspreekpunt voor de bezoeker. Een entreekaartje verkopen, de weg wijzen over het terrein, tips geven voor het varen met de boot, of hoe laat een kanonschot is, dat is het werk aan de kassa.
In “De Cantine”, het museumcafé van het Vestingmuseum, schenk je een lekkere kop koffie, maak je een gezellig praatje met de bezoekers, helpt hen bij de kinderfeestjes die we organiseren en is het vriendelijk gezicht waarmee de bezoeker praat.

Voel je er wat voor om die gastvrije rol te vervullen in het Vestingmuseum? Heb je zin om met een leuke club vrijwilligers te werken aan nog succesvoller museum? Stuur ons dan een berichtje.

Kun je zelf niet?
Delen is ook helpen!
Aangesloten bij:
organisatie logo Nederlands Vesting Museum
Geplaatst door:
Profielfoto van Lisette
65% profielsterkte
  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Lisette is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op NLvoorelkaar
Beschikbaarheid:
regelmatig
Bekeken:
111 keer

Meer hulpvragen van Lisette namens Nederlands Vesting Museum

 
Ben jij een alleskunner? Kom bij de Technische Dienst! in Naarden
Schippers gevraagd! in Naarden