Direct naar de inhoud van deze pagina

Back Office Manager

Titel:
Back Office Manager
Plaats:
Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Categorie:
Toezicht & beheer
Beschikbaarheid:
regelmatig
Tip anderen via:

Beschrijving van de hulpvraag

Back Office Manager
Wat doe je?
Stichting Babyspullen groeit! En onze backoffice groeit mee, daarom zijn wij per direct op zoek naar een Back Office Manager. Als Back Office Manager motiveer jij jouw team van vrijwilligers om op efficiënte en correctie wijze hun taken op uit te voeren. Je hebt een helikopterview en je signaleert problemen en kansen. Je vindt het leuk om de vrijwilligers te begeleiden en je voert evaluatie en sollicitatiegesprekken. Omdat Stichting Babyspullen volop in ontwikkeling is wordt ervan je verwacht mee te denken hoe wij onze processen nog efficiënter kunnen laten verlopen.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een zelfstandig en proactief persoon, iemand die enthousiast is en dit ook over kan brengen. Je bent communicatief sterk, goed in plannen & organiseren en krijgt hier ook energie van. Ook zoeken we iemand die problemen op tijd signaleert en hier ook op acteert. Voor deze functie verwachten wij dat je minimaal 6 uur per week beschikbaar bent.

Wat krijg je ervoor terug?
Al onze vrijwilligers zijn het hierover eens: het werk geeft je een goed gevoel! Een goede start voor elke baby willen we natuurlijk allemaal en op deze manier kan iedereen hier heel praktisch een steentje aan bijdragen. Verder vergroot je je sociale netwerk, lever je een maatschappelijke bijdrage en ben je van harte welkom op de jaarlijkse BBQ met alle vrijwilligers!

  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Mascha is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op Alkmaarvoorelkaar
  • Mascha is eerder via deze website geholpen
  • Mascha heeft 1 aanbeveling ontvangen
Laat Mascha weten dat je interesse hebt Stuur een bericht
Liever telefonisch contact? Toon telefoonnummer
Aangesloten bij:
organisatie logo Stichting Babyspullen
Geplaatst door:
Profielfoto van Mascha
95% profielsterkte
Geplaatst door:
Profielfoto van Mascha
  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Mascha is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op Alkmaarvoorelkaar
  • Mascha is eerder via deze website geholpen
  • Mascha heeft 1 aanbeveling ontvangen
Beschikbaarheid:
regelmatig

Meer hulpvragen van Mascha namens Stichting Babyspullen

  Omschrijving van de hulpvraag Plaats Categorie
  Evenementen vrijwilliger Oudorp (Alkmaar), Heerhugowaard Marketing, communicatie & PR, Coördineren & regelen (bv. evenementen)
  Maatschappelijk verantwoord teamuitje! Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Erop uit
  Vrijwilliger Babystartpakketten Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Coördineren & regelen (bv. evenementen)
  Sorteervrijwilliger Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Coördineren & regelen (bv. evenementen)
  Inpak vrijwilliger Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Coördineren & regelen (bv. evenementen)
  Transportcoördinator (Spoed) Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Coördineren & regelen (bv. evenementen)
  Persvoorlichter Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Marketing, communicatie & PR
  Teamleider Regiocoördinatoren Centrum / Binnenstad (Alkmaar) Coördineren & regelen (bv. evenementen)

Back Office Manager

Plaats:
Centrum / Binnenstad (Alkmaar)

Back Office Manager
Wat doe je?
Stichting Babyspullen groeit! En onze backoffice groeit mee, daarom zijn wij per direct op zoek naar een Back Office Manager. Als Back Office Manager motiveer jij jouw team van vrijwilligers om op efficiënte en correctie wijze hun taken op uit te voeren. Je hebt een helikopterview en je signaleert problemen en kansen. Je vindt het leuk om de vrijwilligers te begeleiden en je voert evaluatie en sollicitatiegesprekken. Omdat Stichting Babyspullen volop in ontwikkeling is wordt ervan je verwacht mee te denken hoe wij onze processen nog efficiënter kunnen laten verlopen.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een zelfstandig en proactief persoon, iemand die enthousiast is en dit ook over kan brengen. Je bent communicatief sterk, goed in plannen & organiseren en krijgt hier ook energie van. Ook zoeken we iemand die problemen op tijd signaleert en hier ook op acteert. Voor deze functie verwachten wij dat je minimaal 6 uur per week beschikbaar bent.

Wat krijg je ervoor terug?
Al onze vrijwilligers zijn het hierover eens: het werk geeft je een goed gevoel! Een goede start voor elke baby willen we natuurlijk allemaal en op deze manier kan iedereen hier heel praktisch een steentje aan bijdragen. Verder vergroot je je sociale netwerk, lever je een maatschappelijke bijdrage en ben je van harte welkom op de jaarlijkse BBQ met alle vrijwilligers!

Kun je zelf niet?
Delen is ook helpen!
Aangesloten bij:
organisatie logo Stichting Babyspullen
Geplaatst door:
Profielfoto van Mascha
95% profielsterkte
Geplaatst door:
Profielfoto van Mascha
  • Deze hulpvraag is geplaatst door een organisatie
  • De hulpvraag van Mascha is bekeken door de helpdesk
  • Deze persoon staat ingeschreven op Alkmaarvoorelkaar
  • Mascha is eerder via deze website geholpen
  • Mascha heeft 1 aanbeveling ontvangen
Beschikbaarheid:
regelmatig

Meer hulpvragen van Mascha namens Stichting Babyspullen

 
Evenementen vrijwilliger in Oudorp (Alkmaar), Heerhugowaard
Maatschappelijk verantwoord teamuitje! in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Vrijwilliger Babystartpakketten in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Sorteervrijwilliger in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Inpak vrijwilliger in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Transportcoördinator (Spoed) in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Persvoorlichter in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)
Teamleider Regiocoördinatoren in Centrum / Binnenstad (Alkmaar)