Vrijwilliger LPO&Onderwijs: Opleidingen

- Wekelijks · 4 tot 6 uur
- Landelijke Pijn Organisatie
Vrijwilliger PR & Marketing 💡 Wil jij bijdragen aan de bekendheid van Pijnstad, hét digitale patiëntenplatform voor mensen met chronische pijn? Help mee om Pijnstad groter en bekender te maken! We zoeken creatieve en strategische denkers die onze zichtbaarheid willen vergroten. Ervaring is niet vereist, enthousiasme wel! De Landelijke Pijn Organisatie (LPO) wil de bekendheid van het platform Pijnstad vergroten, meer financiën genereren, die de LPO in staat stellen om Pijnstad verder uit te bouwen en meer sympathisanten werven. Daarvoor zoeken we vrijwilligers die meedenken én meedoen. Of je nu een ervaren coördinator bent of liever losse taken oppakt, jouw hulp is welkom! ✨ Wat kun je doen? Jij kiest hoe je bijdraagt. We zoeken mensen voor verschillende taken: 🔹 Door middel van een verkregen subsidie kunnen we momenteel tijdelijk samenwerken met een professioneel marketing bureau. Je zal voor die tijd de tussenpersoon zijn tussen de LPO en het marketingbureau. Je coördineert de samenwerking en bewaakt de strategie. 🔹 Meedenken over naamsbekendheid. Hoe maken we Pijnstad zichtbaar voor patiënten en zorgprofessionals? 🔹 Social media & campagnes beheren. Denk aan Google Grants, Meta Ads, organische posts en gerichte marketingstrategieën. 🔹 Gratis publiciteit genereren. Help bij PR, persberichten en mediacontacten. 🔹 Marketing ondersteunen voor specifieke projecten. Denk aan donateurswerving, vrijwilligerswerving en evenementen. 🔹 Zorgen voor een consistente huisstijl. Jij helpt mee om branding en communicatie professioneel te houden. 🔹 Uitbreiden van het team. 💡 Geen ervaring? Geen probleem! Enthousiasme en een hands-on mentaliteit zijn minstens zo belangrijk. 👀 Wie ben jij? Of je nu een ervaren marketingcoördinator bent of gewoon zin hebt om iets bij te dragen, we zoeken mensen met: ✅ Affiniteit met marketing, communicatie en PR. ✅ Creativiteit en een proactieve instelling. ✅ Het vermogen om ideeën om te zetten in concrete acties. ✅ Interesse in social media, branding en/of campagnes. ✅ Een passie voor de missie van de LPO en het vergroten van de bekendheid van Pijnstad. ✅ Samenwerkingsvermogen – je werkt met vrijwilligers én een professioneel bureau. 🔹 Pré (maar geen must!): 👉 Ervaring met social media, PR of campagnevoering. 👉 Basiskennis van Google Ads of social media advertising. 👉 Ervaring met branding, contentcreatie of fondsenwerving. Kortom: of je nu een strategische denker, creatieve doener of sociale netwerker bent – er is een plek voor jou! 📍 Waar en wanneer? 📌 Locatie: Volledig online, werken vanuit huis. 🕒 Tijd: Jij bepaalt zelf je werktijden, afhankelijk van hoeveel tijd je wilt investeren. 📅 Samenwerking: We overleggen regelmatig via Microsoft Teams. 🌟 Wat krijg je ervoor terug? 🎯 Een betekenisvolle rol – Jij helpt mee om Pijnstad en de LPO net zo bekend te maken als de bestaande platforms zoals bv [website verborgen] en [website verborgen] 🤝 Samenwerking met een professioneel marketingbureau – Een unieke kans om ervaring op te doen. 📈 Mogelijkheden om te leren en groeien – Denk aan trainingen en samenwerking met experts. 💡 Ruimte voor jouw ideeën en creativiteit. 🌍 Flexibiliteit: Werk waar en wanneer het jou uitkomt. 🎉 Gezellige live-bijeenkomsten: Twee keer per jaar komen we samen voor inspiratie en verbinding. 🚀 Wil jij meebouwen aan Pijnstad en de LPO? reageer hier, of stuur ons een berichtje of vul het Aanmeldformulier Vrijwilligers in via onze website. We kijken uit naar jouw reactie! Met vriendelijke groet, Marisa vrijwilligerscoördinator LPO Deze vrijwilligersjob en diverse andere vacatures vind je in ons vacatureoverzicht.
Lees meerWekelijks 4 tot 6 uur
Rolstoeltoegankelijk
https://www.landelijkepijnorganisatie.nl/pijnstad/ Eén op de vier Nederlanders krijgt te maken met chronische, aanhoudende, pijn in het dagelijks leven. Zóveel mensen met pijn, maar kennis en ervaring over leven met pijn wordt nauwelijks uitgewisseld. De pijnpatiënt, naasten en de vele pijnbehandelaren kennen elkaars behoeftes vaak nauwelijks. Het wordt tijd voor een pijnplatform dat iedereen en alles verbindt. Ongeacht (pijn)diagnose, leeftijd of (sociale) achtergrond.