Direct naar de inhoud van deze paginacsrf
NLvoorelkaar

GEZOCHT: Secretaris @ Stichting Zandstock

Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en heb je affiniteit met evenementen? Stichting Zandstock zoekt een enthousiaste secretaris om ons team te versterken! Als secretaris ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de notulen tijdens vergaderingen, het vastleggen van besluiten, en het verzorgen van de algemene administratie van de stichting. Je speelt een belangrijke rol in de organisatie van het jaarlijkse Zandstock Festival, een gezellig muziekfestival in 't Zand dat draait op vrijwilligers. Wat vragen we van jou? Goede organisatorische vaardigheden Nauwkeurigheid en betrouwbaarheid in het vastleggen van informatie Beschikbaarheid voor vergaderingen en andere momenten rond het festival Wat bieden wij? Een leuke vrijwilligersfunctie binnen een betrokken en enthousiast team Ervaring in de evenementenorganisatie Een bijdrage aan een uniek festival in de regio Geïnteresseerd of vragen? Neem contact op met Robin Nap via [telefoonnummer verborgen] of [e-mailadres verborgen]

Lees meer
structureel

Schagen

Bestuur & organisatie
Projectcoördinatie
Creativiteit & muziek

Beschrijving

Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en heb je affiniteit met evenementen? Stichting Zandstock zoekt een enthousiaste secretaris om ons team te versterken!

Als secretaris ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de notulen tijdens vergaderingen, het vastleggen van besluiten, en het verzorgen van de algemene administratie van de stichting. Je speelt een belangrijke rol in de organisatie van het jaarlijkse Zandstock Festival, een gezellig muziekfestival in 't Zand dat draait op vrijwilligers.

Wat vragen we van jou?

Goede organisatorische vaardigheden
Nauwkeurigheid en betrouwbaarheid in het vastleggen van informatie
Beschikbaarheid voor vergaderingen en andere momenten rond het festival
Wat bieden wij?

Een leuke vrijwilligersfunctie binnen een betrokken en enthousiast team
Ervaring in de evenementenorganisatie
Een bijdrage aan een uniek festival in de regio

Geïnteresseerd of vragen? Neem contact op met Robin Nap via [telefoonnummer verborgen] of [e-mailadres verborgen]

Praktische informatie

Tijd

Maandelijks 2 tot 6 uur

Locatie

Schagen

Bijzonderheden

Geschikt voor jongeren

Impact

Voor wie

Volwassenen

Impactgebied
Belangenbehartiging & goede doelen
Evenementen & festivals
Kunst & cultuur
Categorie
Bestuur & organisatie
Projectcoördinatie
Creativiteit & muziek
Robin
90% profielsterkte

Over Robin

Robin Nap vervult bij Stichting Zandstock de rol van secretaris en coördinator van de catering. Als secretaris houdt hij zich bezig met de administratieve taken binnen de stichting, waarbij hij zorgt voor een goede vastlegging van vergaderingen en besluiten. Daarnaast is Robin verantwoordelijk voor het regelen van de catering tijdens het festival, zodat zowel bezoekers als vrijwilligers goed worden verzorgd. Zijn dubbele rol binnen de organisatie maakt hem een belangrijke schakel voor het verloop van de operationele en organisatorische aspecten van het evenement.

  • Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
  • Robin is ingeschreven op NLvoorelkaar sinds 05-11-2024

Bekijk meer van Stichting Zandstock

GEZOCHT: Penningmeester @ Stichting Zandstock

GEZOCHT: Penningmeester @ Stichting Zandstock
Schagen
Maandelijks · 2 tot 5 uur
Stichting Zandstock
Ben jij een financieel talent met een passie voor Zandstock? Zou je graag deel willen uitmaken van het bestuur van Zandstock en een cruciale rol willen spelen in het succes van het festival? Dan is dit jouw kans om als penningmeester de financiële koers van ons festival te bepalen en te bewaken! De vacature is voor de editie vanaf 2025, maar we bieden je zeker de mogelijkheid om dit jaar alvast mee te lopen met het huidige bestuur, om zo een vliegende start te maken in de voorbereidingen voor de komende jaren. Taken en verantwoordelijkheden: Beheren van de financiële administratie van Zandstock. Opstellen en bewaken van begrotingen en financiële rapportages. Coördineren van betalingen op het festivalterrein, inclusief kassa's en contact met leveranciers. Toezicht houden op de ticketverkoop en zorgen voor een efficiënt kaartverwerkingsproces. Adviseren van het bestuur over financiële beslissingen en strategieën. Profiel: Enige ervaring in financieel beheer, boekhouding, of als penningmeester is een vereiste. Betrouwbaar, nauwkeurig en in staat om zelfstandig te werken. Flexibiliteit om te werken tijdens het festivalweekend. Vragen of geïnteresseerd? Neem contact op met Robin Nap via [telefoonnummer verborgen] of [e-mailadres verborgen]
Jongeren

Anderen bekeken ook

Bestuurslid Communicatie en PR

Bestuurslid Communicatie en PR
Den Helder, Hollands Kroon, Schagen, Texel
Wekelijks · 4 tot 8 uur
Alzheimer afdeling Kop van Noord-Holland
Help de aandacht en kennis rond de ziekte dementie te vergroten. Jouw ondersteuning is belangrijk! Als Bestuurslid Communicatie en PR is het jouw taak om in de regio Kop van Noord-Holland zoveel mogelijk aandacht te genereren voor dementie. Je doet dit onder andere door de publiciteit rond de verschillende activiteiten en projecten te verzorgen. Jij bent iemand die: - weet hoe je aandacht vraagt voor belangrijke thema's en activiteiten van de afdeling - goed kan samenwerken en netwerken - goed kan schrijven en graag korte tekstjes en persberichten opstelt Wij bieden jou: - een warme organisatie met betrokken en bevlogen mensen - een plaats in ons enthousiaste bestuur, waarin jouw taak net zo belangrijk is als die van de andere bestuursleden (van voorzitter, secretaris, belangenhartiger, voorlichter/trainer en penningmeester) - nauw contact met het landelijk bureau voor vragen en ondersteuning - een plek waar je een wezenlijke bijdrage kan leveren aan o.a. dementievriendelijke buurten In principe werk je vanuit huis en wanneer je dat doet is aan jezelf. Tenzij deadlines om de hoek komen kijken natuurlijk. Eens per maand vergaderen we met ons bestuur op locatie. Meestal in Schagen. Reiskosten worden vergoed, net als materialen die je voor je werk nodig hebt. Per week zal je inzet tussen de 4 en 8 uur zijn. De ene week wat meer, de andere week minder. Wil je meer weten? Neem contact op met onze voorzitter Fedde de Boo. Dat kan door hem te mailen via [e-mailadres verborgen] of bel hem via [telefoonnummer verborgen] Je kunt ook bellen met secretaris Niesje Schellinger via [telefoonnummer verborgen] of mail haar via [e-mailadres verborgen] Alzheimer Nederland werkt aan een toekomst zonder dementie en een betere kwaliteit van leven voor mensen met dementie en hun omgeving. Wij zijn dé organisatie die betrokkenen bij dementie vertegenwoordigt, in de regio, in politiek Den Haag, in het wetenschappelijk onderzoek en in de media. Daarbij hebben wij één doel voor ogen: vooruitgang!
Jongeren

Algemeen Bestuurslid M/V

Algemeen Bestuurslid M/V
Den Helder, Hollands Kroon, Schagen, Texel
Wekelijks · 4 tot 12 uur
Alzheimer afdeling Kop van Noord-Holland
Als algemeen bestuurslid heb je een brede rol in ons regionale afdelingsbestuur. Je bedenkt en ondersteunt bij de verschillende projecten en activiteiten. Je trekt samen op met de andere bestuursleden en je kan onderdeel uitmaken van een werkgroep. Meedoen en meedenken waarderen we zeer! Jij bent iemand die: - een relevant netwerk heeft of dit wil opbouwen - bestuurs- en/of leidinggevende ervaring heeft - visie heeft en beslissingen durft te nemen Wij bieden jou: - een warme organisatie met betrokken en bevlogen mensen - een plaats in ons enthousiaste bestuur, waarin jouw taak net zo belangrijk is als die van de andere bestuursleden (van voorzitter, secretaris, belangenhartiger, voorlichter/trainer en penningmeester) - nauw contact met het landelijk bureau voor vragen en ondersteuning - een plek waar je bijdraagt aan dementievriendelijke buurten In principe werk je vanuit huis en wanneer je dat doet is aan jezelf. Eens per maand vergaderen we met ons bestuur op locatie. Meestal in Schagen. Reiskosten worden vergoed, net als materialen die je voor je vrijwillige inzet nodig hebt. Per week zal je inzet tussen de 4 en 12 uur zijn. De ene week wat meer, de andere week minder. Alzheimer Nederland werkt aan een toekomst zonder dementie en een betere kwaliteit van leven voor mensen met dementie en hun omgeving. Wij zijn dé organisatie die betrokkenen bij dementie vertegenwoordigt, in de regio, in politiek Den Haag, in het wetenschappelijk onderzoek en in de media. Daarbij hebben wij één doel voor ogen: vooruitgang! Wil je meer weten? Neem contact op met onze regiocoördinator Bert Kort. Dat kan door hem te mailen via [e-mailadres verborgen] of bel hem via [telefoonnummer verborgen]
Jongeren

Planner Trainingsprogramma reg Noord-Holland

Planner Trainingsprogramma reg Noord-Holland
Alkmaar, Bergen (NH.), Beverwijk, Bloemendaal, Castricum, Den Helder, Dijk en Waard, Edam-Volendam, Enkhuizen, Haarlem, Haarlemmermeer, Hollands Kroon, Hoorn, Medemblik, Purmerend, Schagen, Uitgeest, Velsen, Zaanstad, Zandvoort
Wekelijks · 0 tot 4 uur
Rode Kruis
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor vrijwilligerswerk en zelfontplooiing van vrijwilligers? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe planner voor het trainingsprogramma voor de vrijwillige coördinatoren. Als planner voor het trainingsprogramma voor de vrijwillige coördinatoren in regio Noord-Holland, ben jij de spil in dit proces. Je zorgt ervoor dat alle vrijwillige coördinatoren de juiste trainingen kunnen doen, door dit goed in te plannen. Wat ga je doen? - Inplannen van data voor trainingsbijeenkomsten met de vrijwillige coördinatoren; - Onderhouden van contacten met vrijwillige coördinatoren om afspraken te maken, bevestigen of te verzetten wanneer nodig, dit kan middels e-mail en telefoon gebeuren; - Reserveren van een zaal waar de trainingen kunnen plaatsvinden; - Je houdt bij wie welke training(smodule) heeft gedaan op welke datum en rapporteert dit Wie ben jij? - Communicatief ben je sterk en je beheerst de Nederlandse taal goed in spraak en schrift - Je weet mensen op een prettige manier te benaderen, bent pro-actief en organisatorisch en administratief weet jij je wel raad; - Ervaring met MS Office (Excel, Word en Outlook) is een pré, net als ervaring in een plannersfunctie. Beiden zijn geen vereisten. - De functie is voor ongeveer 4 uur per week, die je zelf flexibel in kan delen. De vacature staat uit voor heel regio Noord-Holland. Regio Noord-Holland is Haarlem en omstreken, Alkmaar en omstreken, Hoorn en omstreken en Purmerend en omstreken. Je komt in een kleine groep met planners en je zal bij voorkeur worden ingezet in of dichtbij jouw eigen woonplaats. Je kunt deze functie tevens goed vanuit huis invullen. Wat bieden we jou? Als vrijwilliger draag je bij aan het werk van het Rode Kruis. Dat geeft een goed gevoel! Je krijgt de kans je talenten te ontwikkelen want het Rode Kruis verzorgt cursussen en/of trainingen ten behoeve van het uitoefenen van de functie. Het Rode Kruis vergoedt gemaakte reis- en onkosten en zorgt dat je tijdens uitvoering van je werkzaamheden verzekerd bent. Bij het Rode Kruis werken we middels de grondbeginselen en onze gedragscode. Interesse? Reageer via de sollicitatiebutton. Meer informatie vind je op onze website. - Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Eerste Hulpverleners/EHBO'ers

Eerste Hulpverleners/EHBO'ers
Alkmaar, Bergen (NH.), Castricum, Den Helder, Dijk en Waard, Edam-Volendam, Enkhuizen, Hollands Kroon, Hoorn, Medemblik, Purmerend, Schagen, Zaanstad
Wekelijks · 1 tot 4 uur
Rode Kruis
Houd jij je hoofd koel? Kom jij in actie als iemand direct hulp nodig heeft? Meld je dan bij ons aan als vrijwilliger. Het Nederlandse Rode Kruis is er voor mensen in nood. Zowel om de hoek als ver weg. We helpen vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt. Zodat in tijden van nood niemand alleen staat. Bij hele grote en de kleinere evenementen biedt het Rode Kruis eerste hulp met onze eigen opgeleide EHBO-ers. Daar hebben wij veel vrijwilligers voor nodig. Mensen die klaar staan voor anderen, niet bang zijn om op te treden in een noodsituatie en die het mooi vinden om de EHBO-posten bij evenementen te bemannen. Ben jij de (aankomend) hulpverlener die wij zoeken? We ontmoeten je graag! Eerste Hulpverleners / EHBO’ers (vrijwillig) Wat ga je doen? Een flauwte, een hersenschudding, een bloeding of een alcoholvergiftiging. Je komt van alles tegen tijdens een evenement. Als hulpverlener van het Rode Kruis ben je getraind voor onverwachte situaties. Is er iemand gewond? Je houdt je hoofd koel en neemt je verantwoordelijkheid. Tijdens diverse evenementen in het district Noord-Holland Noord staan jij en je team klaar. De bezoekers hebben een geweldige dag en jij ook. Kijk op ons Youtubekanaal voor een filmpje over evenementenhulpverlening bij het Rode Kruis! Samen maken we een verschil! Wie ben jij? · Je bent 18 jaar of ouder en beheerst de Nederlandse taal goed, zowel in spraak als geschrift. · Je hebt een geldig uitgebreide Rode Kruis EHBO-certificaat (EH4100 of gelijkwaardig diploma) of bent bereid deze te halen. · Je bent stressbestendig en beschikt over incasseringsvermogen. · Je komt direct in actie als er iets gebeurt en neemt je verantwoordelijkheid. · Je luistert goed en reageert op behoeften van slachtoffers. Wij bieden jou Een kans om jouw ervaringen en je netwerk uit te breiden en je (beroepsmatige) kwaliteiten in te zetten voor de samenleving. Je krijgt mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en je reis- en onkosten worden vergoed. Heb je belangstelling voor deze functie? Stuur dan je reactie naar ons toe middels de sollicitatiebutton.

Coördinator HOR regio Noord-Holland

Coördinator HOR regio Noord-Holland
Alkmaar, Bergen (NH.), Beverwijk, Bloemendaal, Castricum, Den Helder, Dijk en Waard, Edam-Volendam, Enkhuizen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heiloo, Hollands Kroon, Hoorn, Medemblik, Purmerend, Schagen, Uitgeest, Velsen, Zaanstad, Zandvoort
Wekelijks · 0 tot 4 uur
Rode Kruis
Zelfs tijdens oorlog is niet alles geoorloofd. Er gelden regels om menselijk lijden te voorkomen en te beperken. Dit is de kern van het humanitair oorlogsrecht (HOR). Heb jij belangstelling voor dit thema? En lijkt het je leuk om een HOR-team te coördineren en voorlichting te geven? Dan zijn wij op zoek naar jou! Van oudsher is het Rode Kruis hoeder en promotor van het Humanitair Oorlogsrecht. Eén van de taken daarbij is ervoor zorgdragen dat zoveel mogelijk mensen kennis opdoen van dit recht. Want kennis van de regels kan schendingen in de toekomst voorkomen. Dat geldt in tijden van oorlog, maar ook wanneer er vrede is. Als coördinator zorg je dat de voorlichtingen goed ingepland worden en soepel verlopen. Wat ga je doen? - Je bent het eerste aanspreekpunt voor de vrijwillige voorlichters HOR in regio Noord-Holland en de schakel tussen de vrijwilligers en het beroepsteam. Je organiseert per kwartaal een teamoverleg; - Je biedt vrijwilligers HOR ondersteuning op inhoudelijk en logistiek vlak bij (de voorbereiding van) de voorlichtingsactiviteiten. Het bijhouden van ontwikkelingen op het gebied van HOR hoort hier bij; - Netwerken: je legt en onderhoudt contacten met externe partijen - Je houdt de administratie bij en rapporteert dit - Indien nodig of als je het leuk vindt, geef je zelf ook voorlichting over HOR. Wat breng je mee? - Communicatief ben je sterk, je beheerst de Nederlandse taal goed zowel in spraak en geschrift - Je bent zelfstandig maar kan goed functioneren in een groep en de groep motiveren; - Jouw talenten zijn plannen, organiseren en coördineren en je bent oplossingsgericht; - Ongeveer 4 uur per week ben jij beschikbaar voor deze rol en je bent woonachtig in regio Noord- Holland (Haarlem en omstreken, Alkmaar en omstreken of Purmerend en omstreken) Bekendheid met HOR is een pré, geen vereiste en we kunnen je absoluut bijpraten! Wat bieden we jou? Als vrijwilliger draag je bij aan het werk van het Rode Kruis. Dat geeft een goed gevoel! Je krijgt de kans je talenten te ontwikkelen want het Rode Kruis biedt cursussen en/of trainingen ten behoeve van het uitoefenen van je functie. Het Rode Kruis vergoedt gemaakte reis- en onkosten en zorgt dat je tijdens uitvoering van je werkzaamheden verzekerd bent. Bij het Rode Kruis werken we middels de grondbeginselen en onze gedragscode. Ben je geïnteresseerd? Wat leuk! We komen graag met je in contact. Reageer via de sollicitatiebutton. Meer informatie vind je op onze website. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Medewerker dierenambulance

Medewerker dierenambulance
Alkmaar, Bergen (NH.), Castricum, Heiloo, Hollands Kroon
Wekelijks · 4 tot 8 uur
Dierenambulance Noord-Holland Noord
Dierenambulance Noord-Holland Noord is 7 dagen per week actief. Als medewerker Dierenambulance sta je de melder te woord, bied je eerste hulp aan, stabiliseer en help je met het vervoeren van gewonde/gevonden en of overleden (huis)dieren. De werkzaamheden zijn enorm divers; je bevrijdt dieren uit benarde situaties, brengt hen zo veilig mogelijk naar een opvanglocatie zoals een dierenasiel of dierenarts, controleert zwerfdieren op chip en brengt gevonden dieren terug naar hun eigenaar. Ook assisteer je de brandweer, politie en gemeentelijke diensten. Tot slot bied je assistentie bij landelijke calamiteiten. Geen enkele melding of dienst is hetzelfde en dat zie jij als een uitdaging. Je flexibiliteit en creativiteit komen zo goed tot hun recht. Met jouw rustige maar doortastende manier van handelen stel je dier en mens gerust. Het werk op de dierenambulance is dankbaar en een avontuur maar kan je ook emotioneel zwaar vallen. Niet iedere melding loopt immers goed af. We zoeken daarom mensen die mentaal sterk in hun schoenen staan. Mogen wij jou binnenkort begroeten?

Groene vingers voor moestuin

Groene vingers voor moestuin
Schagen
Eenmalig of wekelijks · 4 tot 8 uur
Stichting vrienden van zorgboerderij blij op de boerderij
Altijd al een moestuin willen hebben ? Wij zijn binnen de dagbesteding op zoek naar iemand of meerdere personen die het tof vinden om in onze nieuwe koepelkas in groentebakken op hoogte, de regie te nemen in het opzetten, onderhouden en oogsten van de moestuin. Daarbij helpen uiteraard de geweldige deelnemers binnen deze dagbesteding en kun je op deze manier je eigen groente kweken. Pre is je heb affiniteit met onze zorg doelgroep, groene vingers en bent min.1 dag per week beschikbaar. Heb jij zin om je in te zetten op deze leuke dagbesteding ? En wil je altijd al je eigen groente kweken ? Dan ben je van harte welkom!

Taalcafé Anna Paulowna

Taalcafé Anna Paulowna
Hollands Kroon
Wekelijks · 1 tot 2 uur
Wonen Plus Welzijn
Ben jij iemand met taalgevoel? Vind je het leuk om andere mensen en andere culturen te leren kennen? Word ook taalvrijwilliger bij het Taalcafé! Als taalvrijwilliger geef je anderstaligen (asielzoekers, vluchtelingen en arbeidsmigranten) de kans mee te doen in onze samenleving. In het Taalcafé komen mensen bij elkaar die in een gemoedelijke sfeer de Nederlandse taal extra willen oefenen. Gezamenlijk of in kleine groepjes worden er speelse oefeningen gedaan met luisteren en aan de hand van actuele thema’s wordt er geoefend met spreken. Ontmoeting en elkaar helpen zijn ook belangrijke functies van het Taalcafé. Begin oktober starten we met een nieuwe groep in Anna Paulowna. Voor meer informatie kunt u bellen met Wonen Plus Welzijn via [telefoonnummer verborgen] en vragen naar Maureen van den Berg of Caroline de Vries.

Gastheer/vrouw tijdens zondagse vieringen

Gastheer/vrouw tijdens zondagse vieringen
Den Helder
Maandelijks · 3 tot 5 uur
's Heeren Loo
Het leven is om te vieren! Dat doet de Geestelijk Verzorging, samen met de cliënten, elke zondagmiddag in Cederhout 1 vanaf 14:30 uur. Tijdens deze viering steken bewoners een kaarsje aan en ze zingen en bidden. Heeft u 1 x per maand op zondag van 13:30-16:00 zin en tijd om het team van de Geestelijke Verzorging te ondersteunen tijdens de kerkdienst? De kerkdienst is er voor alle cliënten van het zorgpark Noorderhaven te Julianadorp. Dit zijn cliënten van allerlei verschillende leeftijden en een diversiteit van mate van een verstandelijke beperking. Lijkt het u leuk het team Geestelijke verzorging te ondersteunen met de opbouw van de kerkdienst, te ontvangen, te begeleiden naar hun plaats en eventueel te helpen met het uittrekken van de jas? Of bent u muzikaal en wilt u op deze manier bijdragen aan onze vieringen, graag kijken wij naar de mogelijkheden. Maar ook tijdens de dienst doen we graag een beroep op uw ondersteuning. Zoals het helpen bij het aansteken van de kaarsen, cliënten begeleiden waar nodig, overzicht houden, observeren of het goed gaat met iedereen. Enige interesse naar/positieve houding ten opzichte van een kerkdienst is belangrijk. Nieuwsgierig? Stuurt u gerust een bericht. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Karla en Jerina Coördinatoren vrijwillige inzet Noord-Holland 's Heeren Loo

Word jij het maatje van Farah?

Word jij het maatje van Farah?
Den Helder
Maandelijks · 2 tot 5 uur
's Heeren Loo
Farah is een vriendelijke man van 50 jaar met een verstandelijke beperking. Hij is misschien geen grote prater, maar hij geniet volop van gezelligheid en de kleine dingen in het leven. Farah woont op woonzorgpark Noorderhaven in Julianadorp en zoekt een kordaat en krachtig maatje om samen mooie momenten te beleven. Vind je het leuk om met hem te wandelen of op de side-by-side-fiets een ritje te maken over het park? Dan ben jij precies degene die we zoeken! Je hoeft geen uitgebreide gesprekken te voeren; jouw gezelschap is al meer dan genoeg om zijn dag op te fleuren. Wat vragen wij van jou? Tijd en enthousiasme om met Farah op pad te gaan. Dit kan wekelijks of maandelijks; Farah is al blij als er iemand voor hem komt. Een stevige, maar warme aanpak die hem houvast geeft. Wat krijg je ervoor terug? De dankbaarheid en stralende glimlach van Farah. Een betekenisvolle ervaring in een prachtige omgeving. Heb je interesse of wil je meer weten? Neem contact op met de vrijwilliger coördinatoren 's Heeren Loo Noord Holland, Karla ([telefoonnummer verborgen]) en Jerina ([telefoonnummer verborgen]) Samen kunnen we bouwen aan een vertrouwensband en Farah de aandacht, veiligheid, warmte en structuur bieden die hij nodig heeft.